niklaaas1998
Känd medlem
Hej folks!
Nu har jag bestämt mig för att börja göra Lagunens flygplats, och jag & Munken94 har gjort för ett par månader sen designen för den. Här följer bilder:
Utsidan
Insidan
Som ni ser behöver vi i Lagunen ganska mycket wool, glas och stone slabs. Kan du tänka dig att skänka det så vore det super! Du får såklart hamna på "Tack till" listan
Vi i Lagunen planerar också att försöka fixa lite "Lagun Landa Stad" tomter och de tomter vi har ska vi försöka piffa upp lite :ugeek:
Mer detaljerat vad vi behöver:
Stone slab
Hela golvet ska vara gjort av det, så det behövs så mycket vi kan få tag på
Vit ull
Sett bilderna? Väggar, tak, flygplan - allt ska ha ull. Vi samlar som tokar men vi behöver mer! Mycket ull! Kom ihåg! Du kan göra ull från strings, 4 strings = 1 ull!
Färgad ull
Flygplan är inte helt vita, så lite färgad ull behöver vi. Färg spelar ingen roll.
Glas
Glas behöver vi inte super mycket av, men lite går åt för de stora fönsterna.
Svart Ull
En flygplats behöver Runways, eller?
Obs! Vill ni inte skänka bort det kan vi betala, men vi har inte så mycket pengar
Uppdatering - ritningar
Sidans ritning
Takets ritning/golvets
Vill ni hjälpa till går det bra, bara fråga Niklas!
Vi har ett litet lager där vi förvarar allt vi ska använda
Men tack för mig,
Niklas
Nu har jag bestämt mig för att börja göra Lagunens flygplats, och jag & Munken94 har gjort för ett par månader sen designen för den. Här följer bilder:
Utsidan
Insidan
Som ni ser behöver vi i Lagunen ganska mycket wool, glas och stone slabs. Kan du tänka dig att skänka det så vore det super! Du får såklart hamna på "Tack till" listan
Vi i Lagunen planerar också att försöka fixa lite "Lagun Landa Stad" tomter och de tomter vi har ska vi försöka piffa upp lite :ugeek:
Mer detaljerat vad vi behöver:
Stone slab
Hela golvet ska vara gjort av det, så det behövs så mycket vi kan få tag på
Vit ull
Sett bilderna? Väggar, tak, flygplan - allt ska ha ull. Vi samlar som tokar men vi behöver mer! Mycket ull! Kom ihåg! Du kan göra ull från strings, 4 strings = 1 ull!
Färgad ull
Flygplan är inte helt vita, så lite färgad ull behöver vi. Färg spelar ingen roll.
Glas
Glas behöver vi inte super mycket av, men lite går åt för de stora fönsterna.
Svart Ull
En flygplats behöver Runways, eller?
Obs! Vill ni inte skänka bort det kan vi betala, men vi har inte så mycket pengar
Uppdatering - ritningar
Sidans ritning
Takets ritning/golvets
Vill ni hjälpa till går det bra, bara fråga Niklas!
Vi har ett litet lager där vi förvarar allt vi ska använda
Men tack för mig,
Niklas