Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
1337simon sa:jag erkäner att jag har grifat men jag kan ficksa det och han kan få litte sacker om ni kan anbana mig snälla
1337simon sa:tror ni att jag ska grifa igen efter en baning
Loggarna ljuger inte.1337simon sa:jag har inte tagit guld från järnvägen man jag har åkt vagn där men det får man väll
Nvm, blandade ihop folk. Så mycket skit som folk har gort längs med järnvägen.1337simon sa:om inte loggarna ljuger så då kan jag väll få se det med egena ögon
RAzzO_o sa:Nvm, blandade ihop folk. Så mycket skit som folk har gort längs med järnvägen.1337simon sa:om inte loggarna ljuger så då kan jag väll få se det med egena ögon
Du har iaf varit i mitt hus längs med järnvägen och hålit på med fuffens!
9/11 was an inside job!Devlas sa:RAzzO_o sa:Nvm, blandade ihop folk. Så mycket skit som folk har gort längs med järnvägen.1337simon sa:om inte loggarna ljuger så då kan jag väll få se det med egena ögon
Du har iaf varit i mitt hus längs med järnvägen och hålit på med fuffens!
Alltså va fan e detta .. jag sitter idag och bara funderar på att ta det lugnt med mer utan minecraft med mer.
Sen när jag läser post efter post så börjar det gå upp ett mönster för mig ..
Snälla ser ni inte att dom håller varandra bakom ryggen ?
titta lite i trådarna så kommer ni nog med på det.. jag ska iaf fortsätta min kväll med att ha trevligt.
PS. Kolla lite så förstår ni //.DS
1337simon sa:men snälla alla mina vänner spelar på den där servern och jag vill spela med dom och dom vill fortfarande spela på denna servern snälla snälla kan ni anbana mig
ZENdog sa:Lås tråden, så slipper ni bli trollade