Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
myskoxe sa:Tjo, om du läser tråden om Falk_502 så ser du "vårt" nya koncept för benådningar.
Så på villkoret att du återställer och håller dig från skumma texture-packs behöver du bara övertala två admins till.
murzay sa:We still like your cactusfarm
ZENdog sa:Tycker att dessa benådingar har lag en ny lägre standard på servern, vilket jag personligen blir lite besviken på.
Serverns rykte är, eller var kanske jag skall säga, att endast ärliga spelare är välkommna.
Nu mera verkar det som om "brottslingarna" kan tjata sig till både en å två benådningar, även fast vid tidpunkten så var handlingen med ont uppsåt.
Servern fylls sakta men säkert med föredetta griefers och fuskare som ångrar sig.
Jag förstår att alla har en andra chans i livet, men personligen tycker jag inte det gäller folk som medvetet förstör och ljuger. Har man en gång sjunkit så lågt så har förtroendet blivit minimal, om förtroendet ens finns där.
Tänk på att beslut som tas nu märks inte förräns senare, och senare brukar oftast vara "för sent".
myskoxe sa:Och ingen av de som fått en andra chans (jacobsson) har mig veterligen blivit bannad igen.
ZENdog sa:Statistik spelar ingen roll här Myskoxe.
Min poäng är har du tillåtit någon som har öppet erkänt att han både fuskat och griefat, så har du nu sänkt ribban.
Detta medför att från och med nu idag, 2011-02-21, så kommer besluten inte längre att vara konsekventa när det gäller att förstöra eller fuska.
myskoxe sa:Dock så är det nya systemet för unbann "säkrare" då det behövs minst tre admins för godkännande.
granis sa:myskoxe sa:Dock så är det nya systemet för unbann "säkrare" då det behövs minst tre admins för godkännande.
För att lugna mobben lite så infliker jag att vårt "tre admins"-system inte alls är satt i sten.
Det är något vi testar bara. Jag själv tycker att minimikraven för att kunna bli unbannad med det systemet är minst 1-2 veckors ban, rensat inventory, nollställda byggnader/kistinnehåll.
Det ska fan svida OM man nu får chansen att komma tillbaks, inte minst för att blidka de som aldrig gör ett övertramp på reglerna..