Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Brejjan sa:Jag har som förslag att man kan införa varningar.
t.ex. 1 varning varar 1 månad sedan tas den bort, en andra varning under denna månad = bann i x antal veckor beroende på brottets storlek.
Grövre brott blir bann x antal veckor direkt, riktigt stora regelbrott blir permanent bann.
Fördelen med detta är ju att ni mods kan varna någon som kanske gjort ett misstag och bannar de som medvetet förstört för andra eller stulit.
buggelbiff sa:Så kan inhen unbanna mig plz.. eller bara svara på min förra kommentar... :|
buggelbiff sa:men det var ju bara typ 5 block jag tog... det borde bara vara en varning eller mindre.
buggelbiff sa:men snälla kan jag få vara kvar! jag lovar att inte ens gå in i ett annat hus, någonsin igen och alltid be om lov innan jag tar, förstör eller bygger något nytt... om jag skulle mot all förmodan bryta någon regel igen så kan ni få banna mig på en gång utan några större protester...
snälla ge mig bara en chans till. jag lovar att sköta mig!
buggelbiff sa:jag vill verkligen fortsätta spela här på denna server.
snälla kan ni ta in mig igen... jag ber er!
fulafisken sa:betala 100 kr för ett nytt mc-konto så är det ju ingen som vet att det är du xD fast ip-adressen kanske också är bannad ...
buggelbiff sa:men plz jag ber er!
snälla!
jag har typ inga kompisar, men de jag har spelar på denna server! :cry: