Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare a>.
TjenaTjena! För det första vill jag be om ursäkt och för det andra så är det ett missförstånd!
Jag skrev först i chatten om att jag gav en stack diamanter gratis å då sa ravvies att han ville ha dom så då tpa jag mig till han. Han hade en xp farm som jag frågade om jag fick låna och då så gjorde jag det. sen efter nån dag så loggade jag in så var jag fortfarande inne i hans hus å tänkte väl eftersom jag fick använda xp farmen så fortsatte jag farma och satt en tejpbit på musen så den skulle slå automatiskt hehe för skulle ut me hunden lite snabbt men då när jag kom tillbaka så hade den haft sönder en stängsel å jag var död ofc. så allt är bara ett missförstånd
1. Enligt ravvie ( fö en tjej) så hade du inte där att göra.
2. ravvie har inte gett ngn tillstånd att vara där ( enligt ravvie )
3. alla försök till fusk är lika med ban. Så din nu erkända autoklicker variant minskar drastiskt dina chanser att få komma tillbaka
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.