Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
dgltexas sa:Vems då?!
dgltexas sa:Jag låg å sov till ungefär ett, jag kan be mina föräldrar bekräfta detta om du vill de. Jag hade dessutom tänkt donera pengar till er å eran server för att jag tyckte de var så pass bra att de var värt det. Om jag blir insläppt igen så kommer jag donera.
dgltexas sa:Jag förstår vad som har hänt, nej de var ej dessa som var här. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt, har spelat på endel servrar men det här är den ändå som jag känt mig "hemma" på. Jag skulle vara evigt tacksam om de bannen löstes upp eller var bannad i en vecka eller så, de kommer aldrig upprepas iallafall från det här accountet.
Brejjan sa:Kan man bli bannad om man försöker hacka sönder något på en annans tomt utan att lyckas? har hänt mig några gånger att jag råkat hacka under min tomt och kommit in under grannens tomt och stått där och funderat varför stenen inte går sönder tills jag kom på att jag råkat hacka 3 sten för långt.