Hej,
Nu vill jag inte direkt lägga mig i för det är egentligen inte min ensak vad folk gör med sina minecraft accounts eller vad följden av deras handlingar blir.
Men det är så att jag känner personen i fråga och tänkte därför fråga lite saker.
Jag börjar med att säga att jag inser vilket fel han har gjort och är inte därför jag skriver nu.
Däremot tycker jag att det kan vara bra att i fall som dessa att ge personen en
varning och en uppmaning om att
omedelbart byta skin innan ban.
Varningen kan t.ex lyda:
Vi anser att det skin du använder är stötande och du bör genast byta.
Gör du inte detta så är det en permanent ban som gäller.
Detta skriver jag för att vi alla kan göra onödiga fel utan att mena illa och kan ibland förtjäna en andra chans. (Dock inte utan konsekvens, en sista chans är en sista chans)
Alltså har man tillfälle att rätta till det man gjort fel om det inte var uppenbart avsiktligt att göra någon annan illa på ett eller annat sätt.
Jag har full förståelse för att unbans är högst osannolika men tycker att detta kan vara något att möjligtvis ha en tanke på.
Tack för eran tid och erat tålamod för oss spelare!
Edit I övrigt:
Jag känner personen IRL, han har inga rassistika avsikter (dock väldigt speciell humor) och jag tycker han sköter sig bra i övrigt.
Detta är ingen ursäkt till vad som har hänt men jag hänvisar till det jag skrivit ovan.
Jag tänker inte "utkämpa andras krig" utan om Elaktomte känner som jag och inte gjorde det för att vara taskig mot andra, och vill ha en andra chans så får han höra av sig själv.
Jag har ställt de frågor som jag ville ställa
Tack igen för eran tid.