Ni? efterfrågade bildbevis, "tyvärr" finns inte detta då vi helt enkelt varken har resurser eller tillåtelse att stå utanför ert hus och ta kort in genom fönstret.
Däremot har vi loggfiler, och det är även detta + anonyma källor som är underlag till ban av IMxAWSOME's konto.
Loggarna säger:
* iStrike_ har loggat in över 600 gånger från samma ipnummer, samma ip för över 95% av inloggningarna.
* Inloggningarna från samma ip är spridda mellan 2011-04-08 23:17:54 till 2011-07-03 22:56:20
* IMxAWSOME har majoritet inloggningar från annat ip, dock 4 tillfällen (olika dagar) från samma ip som iStrike_.
* Efter bannen på iStrike_ så har inloggningarna på IMxAWSOME's konto från "iStrikes ip" ökat väsentligt.
Du säger själv...
2012-01-08 17:09:09 [INFO] [g] IMxAWSOME: Hej johan, det är jag iStrike_ är med jonte
Jag säger:
Du/ni/whatever kringgår ban. Detta med ip och bans är inget nytt för internetspel och det borde du (IMxAWSOME) tänkt på ifall du var rädd om ditt konto. Jag hävdar med ovan info att du lånat ut ditt konto till iStrike_ eftersom han blev bannad på sitt.
Jag har låst upp tråden för diskussion, dock vill jag inte se inlägg från någon annan än IMxAWSOME.