Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Vet man att det är svårt att ta ned pelare för att gastar skjuter på en så borde man hålla sig borta från att bygga pelare där det är en stor öppen yta som gör det lätt för gastarna att skjuta på dig, speciellt om man fått en varning sedan tidigare.iStrike_ sa:Jag själv anser de inte så lätt att ta bort pelar ifall man blir iväg skjuten av en gast [...]
iStrike_ sa:Hej jag va med en kompis som spelar på servern och såg att min affär har blivit bort såld. Undrade bara varför. Det är ju inte färdig diskuterat om jag kommer tillbaka eller inte...
Bara undrar (
ponta_008 sa:iStrike_ sa:Hej jag va med en kompis som spelar på servern och såg att min affär har blivit bort såld. Undrade bara varför. Det är ju inte färdig diskuterat om jag kommer tillbaka eller inte...
Bara undrar (
tyvärr har de ju aldrig hänt att någon blivit unbannad förut :s
Du behöver inte använda min ban som ett exempel, då min ban inte är de minsta lik din. Försök hitta någon annan som har fått varningar innan och sedan kommit tillbaka.iStrike_ sa:T.ex. dgltexas om jag inte minns fel var han bannad ganska tidigt eller men blev unbannad ?