Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tack så mycket. Puss å kram till dig med <3matidom sa:Fast Clownen du kan ju dar åt helvete stoppa upp din jävla fitt server i röver och kontakta mig när du har bevis sedan knulla resten av alla admins i röven och slicka lite kuk!
matidom sa:Fast Clownen du kan ju dar åt helvete stoppa upp din jävla fitt server i röver och kontakta mig när du har bevis sedan knulla resten av alla admins i röven och slicka lite kuk!
22:58:11 -!- matidom [klockarn95@217-209-196-179-no164.tbcn.telia.com] has joined #xtralarge
22:58:16 < matidom> hej alla fittor
22:59:02 -!- matidom was kicked from #xtralarge
Mjo det är så det brukar vara. Får tyvärr be dig att helst inte kommentera i trådar som handlar om bannade spelare. Detta för att undvika irrelevanta inlägg. Vi vill hålla dessa trådar rena och därav vill vi bara att dom det berör postar samt admins.ilopp sa:Vet inte varför det finns sånna? Dom ljuger först sen går de rage för att dom inte blir unbannade. Lite omoget av matidom i detta fallet.
Vad du tycker är inte det minsta intressant efter hur du betett dig och jag tror aldrig att du kommer bli unbannad.matidom sa:tycker vi kan bli unbannade nu