Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
För att det står klart och tydligt varför han blev bannad.HultarN sa:greifing och att han "fuskade" då elr? och varför låster du trådarna?
Makarov182 sa:För att det står klart och tydligt varför han blev bannad.HultarN sa:greifing och att han "fuskade" då elr? och varför låster du trådarna?
Han har grävt massor med hål kring bebyggelsen och det klassas som griefing då han inte fyllt igen de efter sig osv.
HultarN sa:Makarov182 sa:För att det står klart och tydligt varför han blev bannad.HultarN sa:greifing och att han "fuskade" då elr? och varför låster du trådarna?
Han har grävt massor med hål kring bebyggelsen och det klassas som griefing då han inte fyllt igen de efter sig osv.
Han sa ju att han grävde vid ett "bugghål" så han såg tyvär inte bebyggelsen.
HultarN sa:Klart att det går att skylla på att han inte såg några hus -.- och vad är det för fel på bugghål? Klart man ska utnytja småsakerna i spelet, att gräva i ett bugghål är ju som att bygga flera staket på varrandra. Är det fusk? Neee..
Makarov182 sa:HultarN sa:Klart att det går att skylla på att han inte såg några hus -.- och vad är det för fel på bugghål? Klart man ska utnytja småsakerna i spelet, att gräva i ett bugghål är ju som att bygga flera staket på varrandra. Är det fusk? Neee..
Klart han kan skylla på det, men det gör inte att vi unbannar honom. Hans ansvar att kolla vart han gräver & bygger.
HultarN sa:Makarov182 sa:HultarN sa:Klart att det går att skylla på att han inte såg några hus -.- och vad är det för fel på bugghål? Klart man ska utnytja småsakerna i spelet, att gräva i ett bugghål är ju som att bygga flera staket på varrandra. Är det fusk? Neee..
Klart han kan skylla på det, men det gör inte att vi unbannar honom. Hans ansvar att kolla vart han gräver & bygger.
Han kollade. Han såg inget. Han tänkte "vilken bra plats att gräva på "
Hokospukus så var han bannad. Random bans ftw.
HultarN sa:Han kollade. Han såg inget. Han tänkte "vilken bra plats att gräva på "
Hokospukus så var han bannad. Random bans ftw.
NoobarN sa:jag sprang från staden mellan söder och norr långt ut och då hittade jag ett bugg hål, jag såg att det fanns lapiz och tänkte: ja äntligen lite lapiz