Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jasså så jag vart tydligen bannad av en massa olika saker, ni kommer med anorlunda svar till bannen ni admins.ClowneN sa:reakon1337 åker på 1 veckas ban för att han invitat en griefer.
reakon1337 sa:Jasså så jag vart tydligen bannad av en massa olika saker, ni kommer med anorlunda svar till bannen ni admins.ClowneN sa:reakon1337 åker på 1 veckas ban för att han invitat en griefer.
Så någon som vet det riktiga svaret varför han vart bannad ?
fallQy sa:reakon1337 sa:Jasså så jag vart tydligen bannad av en massa olika saker, ni kommer med anorlunda svar till bannen ni admins.ClowneN sa:reakon1337 åker på 1 veckas ban för att han invitat en griefer.
Så någon som vet det riktiga svaret varför han vart bannad ?
"1. Placerat ut ett flertal vattenkällor precis utanför Lagunens stadsskydd. (Grief)
2. Mine:at precis utanför Lagunens stadsskydd. (Grief)
3. Använt något sorts fusk, dina tunnlar där nere är spikraka och leder direkt till guld samt diamant, iron har du helt missat. Inget som helst ljus där nere över huvud taget. Detta tyder på fusk."
Han började även ljuga i bantråden ägnad honom. Vad är det du inte förstår?