Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Spritbolaget sa:men nej vad gör ni.
Jag ljög om diamanterna men jo jag hittade en del.
Följde en ny guide som funkar. Det är en som kommit på hur diamantsakerna är placerade i x, y, och z led eller nåt sånt...
Det underlättar också att man fick en diamond pick i början av Torktumlare. Mitt mål är på alla servrar att skaffa diamant först.
ni kan inte banna mig för det. Sen tror ni bara det också. Sluta nu.
Spritbolaget sa:Ljuga har alla gjort. Och det gjorde ingenting att ja ljög om det eftersom ingen köpte ändå.
Tycker det är dåligt att bli bannad såhär....
grymt besviken
Spritbolaget sa:... Och det gjorde ingenting att ja ljög om det eftersom ingen köpte ändå....
Jag ljöh ej för honom. Han fick det han ville och jag fick det jag ville.fallQy sa:Spritbolaget sa:... Och det gjorde ingenting att ja ljög om det eftersom ingen köpte ändå....
Minst en spelare har sagt till oss att du sålde diamanter till honom.
Spritbolaget sa:Um, vart såg du det någonstans?
Kan vara relaterat till bugghål?granis sa:Jag har tittat i dina gångar själv och kallar du det branchmining så har vi inte tittat på samma videos du och jag. Eller bygger du tillbaks dina branches med smoothstone?
För det jag såg var gångar in till diamant, backa tillbacks, gå vidare, gräva in till diamant igen..
Jag ska forska lite mer i ditt "grävmönster" men just nu ser det inte så ljust ut.
Du ska nog snacka med infate och clownen, samt mig ang vår tunnel som går cp långt.bigsteffe sa:så många och konsekventa bugghål har jag aldrig sett