Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Att folk skriver längre ansökningar, 'nuff said.ClowneN sa:Måste fråga om ni är medvetna om hur man registrerar sig idag eftersom ni anser att det känns oseriöst? Jag vill påstå att det är svårare idag att bli medlem än när ni skrev A4 för att komma in.
Ni har kommit med synpunkter på ansökningarna men någon hinderbana för att registrera sig känns inte aktuellt om ens nödvändigt så utöver det vad har ni för förslag som skulle göra det mer "seriöst" enligt er?
DaggmaskX sa:Att folk skriver längre ansökningar, 'nuff said.ClowneN sa:Måste fråga om ni är medvetna om hur man registrerar sig idag eftersom ni anser att det känns oseriöst? Jag vill påstå att det är svårare idag att bli medlem än när ni skrev A4 för att komma in.
Ni har kommit med synpunkter på ansökningarna men någon hinderbana för att registrera sig känns inte aktuellt om ens nödvändigt så utöver det vad har ni för förslag som skulle göra det mer "seriöst" enligt er?
Han var 26 år gammal.Ja jag har läst reglerna!!!! Jag läste det tre gånger innan jag loggade in!!!!!!!!!
En creativeserver kopia av servern kanke?granis sa:Ett alternativ är ju att inte tillåta gäster in på servern. Dock tycker jag det är en kul grej, att man kan få inspektera servern innan man bemödar sig med en registrering..
Ja, om du menar XtraLarge Movie:n så är den ännu work in progress... Fast jo, bara vi får den klar och fixad så är detta ju också en möjlighet... Men att se på video är ju inte lika roligt som att se på "the real thing"... Nja... Båda?Eiliya sa:Ursäkta om jag återupplivar en gammal tråd, men nån snackade ju om en Xtralarge tour video där man får se lite av vad som finns på servern...
Skulle man inte kunna skippa guests och ha den videons som 'förhandsgrandskning' istället?
Eller kanske att man låter bli att banna folk tills dom faktiskt är riktiga medlemmar (osäker på om detta skulle funka dock)?