Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ja, det är sant. Jag har tyvärr inget att försvara mig med då jag gjorde fel som ens testade speedhacket och jag har lärt mig en läxa av detta, vilket förmodligen kommer underlätta för mig i framtiden på en annan server. Man lär sig av sina misstagJerou sa:Nixtro, verkligen?
Kan man väl diskutera...nissnasse92 sa:
Det var kul att ha dig på servern// willew98 och 3piDDaimlol sa:Aha, så går det om man skall testa speedhack :/ Jag kan inte göra mer än att be om ursäkt. Jag älskade servern och alla dom som spela på den. Och jag ångrar stort att jag testa speedhack. Antagligen kommer jag inte bli unbannad eftersom det är ett väldigt grovt brott :/ Men jag hoppas att jag får en andra chans. Gången då jag använde speedhack det var för att bygga en tomt och då körda jag endast x2. Även om jag inte blir unbannad Så vill jag bara säga Hej då till alla ni som spela på servern. Hoppas ni ger mig en andra chans
Förövrigt Tack för födelsedags presenten :/
oOEmilOo sa:Hejsan!
Blev väldigt paff idag när jag försökte logga in!
För det första skulle jag vilja veta vad SpeedHack är, har ingen aning om vad det är jag har gjort. Vill verkligen inte vara bannad. Spelar man inte på den här servern så spelar man inte MineCraft, så är det bara!
Snälla förklara vad det är jag har gjort!
//oOEmilOo
oOEmilOo sa:Varför borde jag veta det? Vill inte ha några fler dumma kommentarer från folk som inte vet nåt nu. Vill bara höra vad granis har för underlag! Tack på förhand!
granis sa:oOEmilOo sa:Varför borde jag veta det? Vill inte ha några fler dumma kommentarer från folk som inte vet nåt nu. Vill bara höra vad granis har för underlag! Tack på förhand!
Jag kan undersöka ditt fall närmre, återkommer med resultat.
(Dessa bans är dock inte gjorda på en höft..)