Nixtro
Medlem
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass
Jag skulle inte anse att alla som donerat på servern bör vara kvar eller ha mer respekt än andra på servern, jag själv har donerat till granis för att hjälpa till med serverkostnaderna, men även jag är numera bannad och jag har bett om ursäkt och en andra chans men det är troligen helt lönlöst, speciellt när detta var en ban våg och alla som blev bannade spelare inte så seriöst som jag och Dermiox tex vilket skräpar ner tråden och drar ner ryktet ytterligare, och även spelar vissa personer dumma när dom är bannade och det gör inte heller saken bättre för oss som verklige hade gjort allt för att bli unbannade och fått en andra chans.ZENdog sa:@ Dermoix
Det troligaste som har hänt här, är att en admin har solida bevis för sina påståenden.
Förväxla inte denna servern med VPC server där du har nån som bannar höger och vänster för att han kan.
Här bannar man folk när man har solida bevis på att spelaren har brutit mot reglerna, som tex tagen på bar gärning eller ännu bättre...
loggen.
Man slipper ge folk en andra chans om dom bara läser reglerna och sluta att tramsa runt.
Det är inte svårt och inte heller mycket begärt.
Jag är en av många donerare till denna servern och tycker det är inte mer än rätt att slippa folk som förstör för både mig och alla andra.