Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
MrTast sa:Ja, jag skrev så då jag trodde något hade hänt där. Så var kanske inte fallet.
Hur som helst så är jag där inne och jag ser han komma. Jag gör inget utan står still tills att han slår mig med en ullbit och jag förlorar ett hjärta. Jag ser det som att han är med i leken och slår tillbaks med mitt svärd varpå han dör.
Det finns faktiskt även skyltar utanför arenan som säger "Gå in på egen risk".
ponta_008 sa:MrTast sa:de var ett helt oavsiktligt slag och som sagt ett hjärta mot alla mina items....
Dessutom lurade du in mig i arenan och tog alla mina items om jag inte nämnt de tidigare... :/
Han slog först, jag slog tillbaks och dödade honom det vill säga att jag vann. Varför skulle jag inte få hans loot om jag vann matchen, som han förövrigt startade.warpflight sa:Tycker endå det är rätt oschysst att ta hans saker. :evil:
MrTast sa:ponta_008 sa:MrTast sa:de var ett helt oavsiktligt slag och som sagt ett hjärta mot alla mina items....
Dessutom lurade du in mig i arenan och tog alla mina items om jag inte nämnt de tidigare... :/
Du slog första slaget och jag slår tillbaks. Och lurat dig har jag inte heller gjort, då jag tyckte det var något som var lite mysko där.
Han slog först, jag slog tillbaks och dödade honom det vill säga att jag vann. Varför skulle jag inte få hans loot om jag vann matchen, som han förövrigt startade.warpflight sa:Tycker endå det är rätt oschysst att ta hans saker. :evil:
Och av den anledningen slår du till mig och öppnar upp till en fight. :ugeek:ponta_008 sa:Jag kom inte dit för att utmana dig på en match eller på något annat sätt försöka slå ihjäl dig och ta dina items...
Men våra avsikter visade sig olika.
MrTast sa:Och av den anledningen slår du till mig och öppnar upp till en fight. :ugeek:ponta_008 sa:Jag kom inte dit för att utmana dig på en match eller på något annat sätt försöka slå ihjäl dig och ta dina items...
Men våra avsikter visade sig olika.
Ett slag är ett slag, du öppnade upp till en fight.ponta_008 sa:och igen... oavsiktligt.
Vilket betyder att de va ett misstag. Min tanke var inte ens att slå.
Bara de att du tar upp ett fullt inventorie säger ju att du kom dit med bara svärd, för att döda mig och ta mina saker
Så bra då. Sakerna ligger där jag tog dem, och där har de legat i fem minuter.fallQy sa:Det verkar ju dock som att det var din intention att lura dit en stackare för att sedan "vinna" och ta all loot. För att glömma denna lilla incident så bör du nu lämna tillbaka allt material till den rätta ägaren omgående.
För att slippa dessa fall i framtiden har vi nu bestämt oss för att låsa arenan, kollektiv bestraffning. :evil: