Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Copa sa:fungerar fortfarande inte för mig
granis sa:Copa sa:fungerar fortfarande inte för mig
Testa gå in på http://www.minecraft.net/game/ och spela in-browser, fungerar det då?
granis sa:
unikum sa:Kan man ej logga in på servrar för att minecraft.net är nere? Jag kommer inte in på xtralarge-servern heller.
Jag kunde köra imorse, men inte nuMrNajsman sa:unikum sa:Kan man ej logga in på servrar för att minecraft.net är nere? Jag kommer inte in på xtralarge-servern heller.
Jag tror att minecraft.net måste vara uppe för att verifiera din inloggning ( = köpt spelet). Granis kunde spela igår när det låg nere för han var inloggad hela tiden.
Wuzhles sa:Jag kunde köra imorse, men inte nuMrNajsman sa:unikum sa:Kan man ej logga in på servrar för att minecraft.net är nere? Jag kommer inte in på xtralarge-servern heller.
Jag tror att minecraft.net måste vara uppe för att verifiera din inloggning ( = köpt spelet). Granis kunde spela igår när det låg nere för han var inloggad hela tiden.