Michaelo90
Känd medlem
guider/privat-och-statsskydds-kommandon-t672.htmlX1nk sa:Skulle kommando för stad och privat skydd kunnas tilläggas?
Hur man lägger till members och hur man tar bort dom etc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
guider/privat-och-statsskydds-kommandon-t672.htmlX1nk sa:Skulle kommando för stad och privat skydd kunnas tilläggas?
Michaelo90 sa:guider/privat-och-statsskydds-kommandon-t672.htmlX1nk sa:Skulle kommando för stad och privat skydd kunnas tilläggas?
R0884 sa:Använd /R för att svara på privata meddelanden. Det är lättare än att svara tillbaka med /msg, då man med /msg även måste uppge mottagarens namn för varje gång man vill säga något? Använder man /R räcker det med kommandot följt av meddelandet.
Rätta mig om jag har fel
Och det är den som senast sänder något till dig som får replyen, så ifall mrTrollFace slänger in ett "/msg Du meep" så kommer ditt svar att skickas till mrTrollFace istället för yourSecretLove.sm6vit sa:R0884 sa:Använd /R för att svara på privata meddelanden. Det är lättare än att svara tillbaka med /msg, då man med /msg även måste uppge mottagarens namn för varje gång man vill säga något? Använder man /R räcker det med kommandot följt av meddelandet.
Rätta mig om jag har fel
Rätt!
Och då skulle jag vilja tillägga att använd inte /tell [namn] för då går det inte använda /r
Zinga sa:Måste det vara en versal? Eller funkar det med /r
sm6vit sa:Går bra med versal eller gemen
X1nk sa:Michaelo90 sa:guider/privat-och-statsskydds-kommandon-t672.htmlX1nk sa:Skulle kommando för stad och privat skydd kunnas tilläggas?
Tack det vet jag men det skulle vara enklare fall man skrev alla kommandon i denna tråd, tycker iallafall jag skulle vara smidigare
granis sa:Det är detta vi har tänkt ha wikin till, dock inte kommit igång än.
Vill du börja, var så god! - wiki
:ugeek: