BeatStudiofy
Ny medlem
Får man bygga mer än 1 plan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
BeatStudiofy sa:Får man bygga mer än 1 plan?
mmmSoreBeard sa:Färdig!
Med 1.5 plan.
Säg till om passagerarplanet är för stort så känner jag mig diskad och tar bort det.
Sen, vad är det för skit som dyker upp? En massa kanoner, bazokas och "tennisplaner"... "massa"...
Skulle det inte vara en flygplanstävling och inte ett creative2?
Och med det griefande som pågått så tror jag inte det är en så bra lösning att ha såhär fria områden för tävlingsbidrag. Skulle dock ha varit svårt att bestämma storleken per tomt.
SoreBeard sa:Färdig!
Med 1.5 plan.
Säg till om passagerarplanet är för stort så känner jag mig diskad och tar bort det.
Sen, vad är det för skit som dyker upp? En massa kanoner, bazokas och "tennisplaner"... "massa"...
Skulle det inte vara en flygplanstävling och inte ett creative2?
Och med det griefande som pågått så tror jag inte det är en så bra lösning att ha såhär fria områden för tävlingsbidrag. Skulle dock ha varit svårt att bestämma storleken per tomt.
Derekerium sa:Man kan ha det som disciplin. Dessa som stökat till, riskerar att bli diskvalificerade om de inte håller tävlingsplanen rent och prydligt. Då borde det hindra från att sådant upprepas eller fortsättes.
Jo, imorrn är sista dagen att bygga! =DDaggmaskX sa:*Bump* Borde inte tävlingen snart avgöras? ^^
Jo, sen ganska länge.BeatStudiofy sa:Är tävlingen färdig??