Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Michaelo90 sa:Det är ju nästan bara gäster, så de tar väl en flygtur för att få lite överblick över vad som finns på servern.
Infate sa:Kanske många som flyger direkt utan att ens gå förbi skyltarna, eftersom det inte finns något tak över just spawnplatsen, vad vet jag...
granis sa:Synd att de inte läser skyltarna som finns inom 5 block, först.
(det ironiska är att jag sett flera st som läser skyltarna, sakta, och sen flyger iväg ut)
Infate sa:Kanske många som flyger direkt utan att ens gå förbi skyltarna, eftersom det inte finns något tak över just spawnplatsen, vad vet jag...
granis sa:Det är därför det är "inget tak".
nautori sa:granis sa:Det är därför det är "inget tak".
Men kan man inte göra höga väggar? så pass att det blir jobbigare att flyga ut än att bara göra som man ska?
Fast det blir kanske lite fult. Och så ska det inte behövas.
Skriv en skylt precis framför näsan i spawn där det står: Du som flyga kan, får en ban :3
Jobbigt om man gör en "/upp" barajoarc sa:Annvänf WG! Det finns en "flag" som heter exit och då kan man ju göra en region övet taket och lägga till den där flaggab så är de fast där! Med exit flaggan kommer de inte ut!
Ah, det är ju santjoarc sa:Lägg till worldguard.bypass.regionnamn till members eller donor.
bigsteffe sa:har du varit i spawn på sista tiden?