Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
https://twitter.com/xtralarge_se :mrgreen:Armandur sa:Inte direkt relaterat till servern, men en rss-feed eller sida över alla transaktioner på marknaden vore lite skoj.
Laumola96 sa:Jag skulle vilja ha anarchy world på servern också, det är relativt lika till ovanstående förslag. Men det är INGA regler, du får dra ut i skogen, bygga ett ev. hemligt ställe så ingen hittar dig. Här kan du då gömma dina saker och bygga en bas, du kan gå ihop med andra spelare och raida andras baser. Det är så verklighetstroget som det går att få på Minecraft utan massa mods. Vore skitkul!
Agreed!sm6vit sa:Om griefing skulle vara tillåtet så tror jag inte det är så många här som vill spela på den! Det är ju en av de sakerna som som får spelare att vilja spela hos oss, att vi är så hårda på det!
Jag skulle inte sätta min fot på den servern då!
/sm6vit :x
Laumola96 sa:Jaa men hallå, grejjen med gamemodet är att man ska bilda en clan ett par spelare, göra en gömd bas, hitta diamonds och göra bra gear, spana efter andras baser, raida dem, ta deras saker osv. Så de är ju halva grejjen!
På sätt och vis gillar jag idén, men samtidigt oroas jag enormt för den osämja som kommer skapas...Laumola96 sa:Jaa asså typ, fast inte som ett spelmode som the walls är. Menar som en fortgående värld... precis som våra vanliga världar just nu!
Precis likdant fast inga städer, inga regler..! Man kan ge sig ut ensam, man kan gå ut 2 o 2 eller skapa en clan som man drar ut och gör ett gömt läger med, man samlar ihop sina resurser och hittar dias, bygger gear. Man kan försöka muta någon med information så man får reda på kordinater till deras läger osv osv... allt är tillåtet, man mot man... All in !