Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Grazpop sa:helt seriöst är det ifrån min IP med ? för mitt acc har varit på vift sen jag haft besök av trojaner. tycker det är en grymt bra server och folket på den är grymma, skulle kännas kasst att tappa den gemenskapen. skulle aldrig sno.
Grazpop sa:helt seriöst är det ifrån min IP med ? för mitt acc har varit på vift sen jag haft besök av trojaner. tycker det är en grymt bra server och folket på den är grymma, skulle kännas kasst att tappa den gemenskapen. skulle aldrig sno.
Grazpop sa:Nej? Vart ligger det? Dom officiella platserna jag besökt är den stora pyramiden, pixelart rummet. xtraville förstås. har t.om en tomt där. annars har jag jobbat på ett kyrkprojekt långt bort ute i "vildmarken" även en stor reeds farm i närheten. Har varit nere i gruvor och så men aldrig i något lager?
Grazpop sa:Så det är helt omöjligt att bli unbannad för något som jag inte har gjort? så jävla synd när servern är bland dem bästa på spelet. finns jue ingen som kommer upp i den klassen som finns på xtralarge. Tycker gemenskapen är grym och känns bara kasst att någon har försökt paja för mig...
Du sa kyrkprojekt ute i vildmarken.Grazpop sa:Hur ska jag kunna? mina vänner blånekar och jag är inte precis någon hacker så att jag kan öppna torjaner och hitta spåvägar osv. helt ärligt, jag gör vad som krävs för att bli unbannad. ssäg bara vad?
Grazpop sa:Nordväst om xtraville. Man går förbi en pro zon. vidare förbi en ganska stor mur. 6 block hög och 6 bred tror jag den är? sen vidare förbi en reeds farm som jag och copa (tror jag han hete) höll på att bygga. ser halvklar ut. sen forsätter man i samma riktning så finns det ett kyrkprojekt där. ingången är i princip klar. och desigenen på fönstren och altar platsen borde vara klara. sen finns de markeringar vart väggarna skall gå och en planering på hur mitt gången skall se ut.
vadårå?
Blev fundersam.Grazpop sa:´kolla googel kartan. sen drar du mappen ner och åt vänster tills de komemr en mur. förbi din så ser du ett litet hus av sand och trä med reeds. sen följer du den linjen till en halvfärdig kyrka