granis sa:
Grazpop sa:
glömde säga det. visste inte att det var hans lager/kryka förtod inte att de va det stället ni menade. men nu när fogelpisk berättade fattade jag vart ni menade. vara bara där i ett syfte och det var för att få inspiration till min kyrka! sen om fogelpisk tog något? vad ska jag göra åt den saken? Har ingen makt alls att veta om han tar något eller inte :S
Det är olyckligt för din del, det håller jag med om! :shock:
Dock borde det vara lite sunt förnuft varning på om man springer runt och rotar i någons lager, eller hur?
Jag ska ta mig en titt på all din historik när jag har tid och är du prickfri så är du välkommen tillbaks!
Visst får folk gå in i kyrkan om dom nu vill titta, om dom nu orkat gå hela vägen då det inte finns några warps dit. Men inte får dom gå in i lagret. Jag får väl sätta upp lite mer skyltar. Har ju dock 2 skyltar vid sido-ingångarna där det står: STOP! In the name of the Overseer! Eller något.
Förövrigt så hade jag satt ut cobble block ovanpå kistorna (1 block per -viktig- dubbelkista) och någon av er tog bort dom, varför gör man det? MÅSTE ni titta i innehållet i okända spelares kistor?
Jag vet inte vem som gjorde vad men jag vet bara att man bör kommunicera med de man spelar med. Är man vänner, känner man varandra, så går man väl inte och snor saker och sedan låter ens vänner hamna i klistret? Eller varför sno överhuvudtaget? Förstör bara för allihop i längden.