assarbertil
Ny medlem
jag är med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dayanto sa:Oj, glömde skriva att jag också gärna är med på detta.
Det skulle vara kul om någon kan spela in detSkonulf sa:Jag är gärna med , Granis ska de funka nu så man kan sponsra när man är död?
Är det någon som kommer spela in matchen?
granis sa:Dayanto sa:Oj, glömde skriva att jag också gärna är med på detta.
Bara dyka upp till/innan 20.00. Först till kvarn på de 24 platserna som finns
Zinga sa:Det skulle vara kul om någon kan spela in detSkonulf sa:Jag är gärna med , Granis ska de funka nu så man kan sponsra när man är död?
Är det någon som kommer spela in matchen?
sloud sa:granis sa:Dayanto sa:Oj, glömde skriva att jag också gärna är med på detta.
Bara dyka upp till/innan 20.00. Först till kvarn på de 24 platserna som finns
Vart kommer de hållas... i lek, funland, creative eller kommer de vara en helt separat värld? ja ska försöka komma till 20.00, ska på kalas och vet inte när jag kommer hem..
Det finns lite plugins för att åstadkomma detta men ingenting vi har hunnit testa eller ens försöka fixa hittils.. men det står ju såklart på önskelistanX1nk sa:Finns det något sätt att vara åskådare, typ en mod som gör att man kan vara osynlig och flyga runt eller något?
Eller jag vet inte, vill gärna se matchen bara
Eiliya sa:Så man loggar in till typ 19.30 ikväll och skriver /hg join survivalgame för att deltaga? Naturligtis kommer jag med mina sunkiga survival skills.