RAzzO_o
Känd medlem
antagligen ingen alls. Men vi kanske tar nån öl eller två på kvällen.willew98 sa:Åldersgräns?
Inget är spikat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
antagligen ingen alls. Men vi kanske tar nån öl eller två på kvällen.willew98 sa:Åldersgräns?
ravvie sa:Jag bor nästan längst ner i Skåne och kan tänka mig en träff i Sthlm.kittsforhitts sa:RAzzO_o sa:Nä solen sticker fram och snön börjar smälta.
Är det nån som fortfarande är intresserad?
Bor längst ner i Skåne :'(
Tyvär.
Alltid skoj att resa.
kittsforhitts sa:Mjo , har man resurser så, önskar er en trevlig kväll(?) hur det än blir ^^..
Verkar som trevligt folk att träffa irl, kommer nog inte bli brist på samtals ämne xD
*buähää*SoreBeard sa:kör ni runt den 16:de juni kan man ha tur att hitta av, men inget kan lovas.
Ska till 85% säkerhet på http://sga-festival.com och lär väl försöka vara i fjollträsktrakterna någon dag före.
Om det inte blir andra planer osv.
SoreBeard sa:*buähää*
Sabla SGA-festival har ställt in.
Så jag ska inte ner till fjollistrakterna runt den 16:de längre.
Alltså, känn er inte styrda av när jag möjligen är nere. Jag får se om jag kan dra en snabbresa ner istället om ni hittar av ett bra datum att träffas på. Skulle vara vansinnigt roligt att träffa er dock.
SoreBeard sa:kör ni runt den 16:de juni kan man ha tur att hitta av, men inget kan lovas.
Ska till 85% säkerhet på http://sga-festival.com och lär väl försöka vara i fjollträsktrakterna någon dag före.
Om det inte blir andra planer osv.
Snoogiloo sa:SGA som i trädkramare eller finns det nått annat som heter SGA?
SoreBeard sa:Snoogiloo sa:SGA som i trädkramare eller finns det nått annat som heter SGA?
Det var Stockholm Goes Alternative. En alternativ musikfestival jag vunnit backstagepass till.
Tyvärr så blev det inställt på grund av ekonomiska problem och eventuellt för oseriösa arrangörer.
Nåja. Jag åker ner till Göteborg istället nästa vecka nån dag.
Snoogiloo sa:aha xD trodde SGA stor för swedish greenpeace assosiation som hade nån jävla festival xD
Ah lite segt att det inte blev av om du nu hade vunnit biljetter
bigsteffe sa:4/7 på gröna lund låter som en VÄLDIGT bra dag
Haha, det har ju Snoogi redan haft på vår miniträff i Gbg. ;DSterner00 sa:Jag röstar för att alla har på sig de kläder ens skin har när vi träffas.
ravvie sa:Haha, det har ju Snoogi redan haft på vår miniträff i Gbg. ;DSterner00 sa:Jag röstar för att alla har på sig de kläder ens skin har när vi träffas.