Yes TNT gör skada på spelareEiliya sa:Gör dom skada på players? Dungeonen är ju till för players att försöka ta sig igenom, så om mina TNT fällor skadar mobsen men inte spelarna blir det ju lite meningslöst :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Yes TNT gör skada på spelareEiliya sa:Gör dom skada på players? Dungeonen är ju till för players att försöka ta sig igenom, så om mina TNT fällor skadar mobsen men inte spelarna blir det ju lite meningslöst :-D
Eiliya sa:Gör dom skada på players? Dungeonen är ju till för players att försöka ta sig igenom, så om mina TNT fällor skadar mobsen men inte spelarna blir det ju lite meningslöst :-D
ClowneN sa:Yes TNT gör skada på spelareEiliya sa:Gör dom skada på players? Dungeonen är ju till för players att försöka ta sig igenom, så om mina TNT fällor skadar mobsen men inte spelarna blir det ju lite meningslöst :-D
nautori sa:ClowneN sa:Yes TNT gör skada på spelareEiliya sa:Gör dom skada på players? Dungeonen är ju till för players att försöka ta sig igenom, så om mina TNT fällor skadar mobsen men inte spelarna blir det ju lite meningslöst :-D
:O Även på oss odödliga?
nautori sa:ClowneN sa:Yes TNT gör skada på spelareEiliya sa:Gör dom skada på players? Dungeonen är ju till för players att försöka ta sig igenom, så om mina TNT fällor skadar mobsen men inte spelarna blir det ju lite meningslöst :-D
:O Även på oss odödliga?
sloud sa:nautori sa::O Även på oss odödliga?
även om du har /gud så är du inte odödlig.. du tar ju fortfarande skada av ex en creeper i h*cken.. eller hur
nautori sa:sloud sa:nautori sa::O Även på oss odödliga?
även om du har /gud så är du inte odödlig.. du tar ju fortfarande skada av ex en creeper i h*cken.. eller hur
Fast man tar väl ingen skada av eld? Eller jag gör inte det iaf.
Och jag är odödlig! Sådeså!
Pizzakraft!nautori sa:sloud sa:nautori sa::O Även på oss odödliga?
Fast man tar väl ingen skada av eld? Eller jag gör inte det iaf.
Och jag är odödlig! Sådeså!