Michaelo90
Känd medlem
Patchade så fort ni såg att patchen kom, men nu kommer jag inte in igen, står "outdated client". Hur kommer jag in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Aha, men borde det inte stå "outdated server" isf?HeroBiX sa:det är för att dem inte har uppdaterat servern än, bara att vänta och se glad ut =)
Michaelo90 sa:Såg iaf att det kommit alternativ för att ta bort djur, aktivera det granis!
Får jag också nu, fixa granis!Alexandberg sa:Nu får jag "Took too long to log in"
Michaelo90 sa:Får jag också nu, fixa granis!Alexandberg sa:Nu får jag "Took too long to log in"
soldans sa:Michaelo90 sa:Får jag också nu, fixa granis!Alexandberg sa:Nu får jag "Took too long to log in"
Samma fel för mig. :?
Gör som du vill. Skulle vara kul att testa berg-o-dal banan Men har hört att det fortfarande var lite buggigt med minecarts :/granis sa:Tyvärr blir det alltid lite delay när det kommer updates, då vi är somewhat beroende av hey0'mod.
Alternativet är att jag smäller upp servern helt utan mods, och när hey0 väl är släppt rollbackar till en backup.
Känns inte safe att köra utan loggning/skydd :?
Låter som en bra lösning, så kan man testa nyheterna i patchen lite först. Hur lång tid tror du det tar innan modsen är uppdaterade?granis sa:Tyvärr blir det alltid lite delay när det kommer updates, då vi är somewhat beroende av hey0'mod.
Alternativet är att jag smäller upp servern helt utan mods, och när hey0 väl är släppt rollbackar till en backup.
Känns inte safe att köra utan loggning/skydd :?