Fusk enligt minestatus eller Xtralarge?heruf sa:De anser jag som fuskröstning så de gör jag INTE!
Om det är det sistnämnda så räknas endast 1 röst per användarnamn per dag, så där blir det inget fuskeri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Fusk enligt minestatus eller Xtralarge?heruf sa:De anser jag som fuskröstning så de gör jag INTE!
granis sa:Ny omgång, kom igen och rösta!
Hade jag inte en aning om så tack för den!Kojjan sa:Det är endast ett ord som är riktigt när det gäller Recaptcha, i nuvarande läget är det ordet som har samma ord lite i bakgrunden, alltså kan man skriva t.ex. wissions XTRALARGE om man nu önskar på den bilden du visade nicklii.
ClowneN sa:Hade jag inte en aning om så tack för den!
Måste vara en stor mängd. Räcker inte med att bara ett fåtal gör det, utan det ska vara hundra tusentals... typ.05K4R sa:ClowneN sa:Hade jag inte en aning om så tack för den!
Det roliga är att reCAPTCHA använder de orden vi skriver in till att läsa in böcker i elektroniskt format, orden som inte kan läsas in automatiskt hamnar som captcha. Så om alla som ser ordet "Häst" till exempel, skriver "Näsa" istället, så kommer det stå Näsa istället för Häst på ett ställe i boken sedan!