Bezzie86
Medlem
Hejsan! Nu har jag anordnat några tävlingar på xtralarge, med priser and what not.
Nu vill jag anordna en ny tävling, säkerligen är jag ute i sista minuten som vanligt, men struntsamma.
Är inte tillräckligt med folk inne får vi försöka dagen efter. =)
Som alla andra gånger får ni inte reda på temat förrän ni är på plats. Ni kommer kunna läsa reglerna i /warp lek2 längst bort i vänstra hörnet.
Tävlingen börjar: Kl 21.00
Kostar: 50c för att vara med
Vinst: Får vi alla 8 spelare att tävla blir följande vinster..
1:a = 350c
2:a = 100c
3:a = 50c
+ en chest med en liten vinst.
Fungerar det inte med 8 pers som vill tävla, kanske vi skjuter upp det till söndag samma tid. Vi får se, jag vill minst ha med 6 st tävlande. Jag kommer ej att delta, kanske om det krävs en till som en sjätte person. Vi får se helt enkelt! =)
GL HF peeps
Nu vill jag anordna en ny tävling, säkerligen är jag ute i sista minuten som vanligt, men struntsamma.
Är inte tillräckligt med folk inne får vi försöka dagen efter. =)
Som alla andra gånger får ni inte reda på temat förrän ni är på plats. Ni kommer kunna läsa reglerna i /warp lek2 längst bort i vänstra hörnet.
Tävlingen börjar: Kl 21.00
Kostar: 50c för att vara med
Vinst: Får vi alla 8 spelare att tävla blir följande vinster..
1:a = 350c
2:a = 100c
3:a = 50c
+ en chest med en liten vinst.
Fungerar det inte med 8 pers som vill tävla, kanske vi skjuter upp det till söndag samma tid. Vi får se, jag vill minst ha med 6 st tävlande. Jag kommer ej att delta, kanske om det krävs en till som en sjätte person. Vi får se helt enkelt! =)
GL HF peeps