Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
MineCraftKlumpen sa:Kanske det ;/ jag vet inte...
Men jag uppfan endå PETA ;O
hamzta sa:MineCraftKlumpen sa:Kanske det ;/ jag vet inte...
Spleef, fast man tar inte sönder blocken.
Same shit i princip.
MineCraftKlumpen sa:hamzta sa:MineCraftKlumpen sa:Kanske det ;/ jag vet inte...
Spleef, fast man tar inte sönder blocken.
Same shit i princip.
Whatever...! Detta är peta xD
Arazand sa:Strunta i hamstern, med den där kartongdieten är det inte konstigt man blir irriterad.
Hold shift instant win. Detta forum laggar apa via mobil.MineCraftKlumpen sa:Det är inte spleef fortfarande, här gräver du inte sönder ett block och putar, här putar du bara helt enkelt!
Alla spelare vet var blocksen finns och det gäller att vara smart så att andra ramlar ner!
hamzta sa:Arazand sa:Strunta i hamstern, med den där kartongdieten är det inte konstigt man blir irriterad.
http://www.youtube.com/results?search_query=spleef&aq=f
Devlas sa:Ska jag vara ärlig så tycker jag att har personer inget snällt att skriva och verkar intresserade kan dom istället ge fan i att skriva..
Devlas sa:Ja men själva saken är väl kul att någon utvecklar spelet lite .. sen om det är likt spleef eller likt hoppa hage .. spelar det någon roll ? handlar det kanske om avundsjuka att ingen annan kom på det ?
Mycket tråkigt att folk trycker ner andra för att dom kommit på något som kan va kul.. istället för att uppmuntra dom. Det va mest så jag menade .. vi alla är väl ändå här för att ha kul eller ?
Så va trevliga och uppmuntra och ge förslag istället för att va så jävla negativ
Devlas sa:Ja men själva saken är väl kul att någon utvecklar spelet lite .. sen om det är likt spleef eller likt hoppa hage .. spelar det någon roll ? handlar det kanske om avundsjuka att ingen annan kom på det ?
Mycket tråkigt att folk trycker ner andra för att dom kommit på något som kan va kul.. istället för att uppmuntra dom. Det va mest så jag menade .. vi alla är väl ändå här för att ha kul eller ?
Så va trevliga och uppmuntra och ge förslag istället för att va så jävla negativ
hamzta sa:Devlas sa:Ja men själva saken är väl kul att någon utvecklar spelet lite .. sen om det är likt spleef eller likt hoppa hage .. spelar det någon roll ? handlar det kanske om avundsjuka att ingen annan kom på det ?
Ja, trivs man i ett community där allt baseras runt städer hit och städer dit. Så älskar man nog de få ideer som kommer upp som i princip är baserade på andra/andras ideer.
Känns som att servern blir allt mer The Sims - For Kids. Än en server för alla typer av folk.
Sedan kan man inte kritisera eller om man inte håller med en person eller lägger en kommentar om något så är man antingen ett troll, negativ, eller försöker trycka ner någon. Man undrar ju lite hur dessa människor, jag menar ni, tänker. Det är "internet". Lev med det. Läs om läs rätt. Sedan om ni tolkar rätt eller inte är ju upp till er.
Arazand sa:Vad har ditt spelsätt med denna diskussion att göra? Och varför diskuterar du plötsligt om internetetik, vad har detta med trådensinnehåll att göra? Pma varandra eller starta ny tråd.