Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
MrMa1k sa:Jag tycker defenitivt den ska vara kvar, de blir mera "spel" tycker jag, speciellt när man ska ut på äventyr
SoreBeard sa:Saknade alternativet med att det borde vara världsanpassat.
dvs i creative lekvärldar ska man slippa hunger
dvs i creative lekvärldar ska man slippa hunger, kanske även i hybriden om den får mindre monster, men i Adventure (när den kommer) så ska det definitivt vara en del av det hela. Tycker jag i alla fall. Fast inga privatskydd eller så i den.
Nu gick jag halvt oftopic men...
dvs i creative lekvärldar ska man slippa hunger, kanske även i hybriden om den får mindre monster, men i Adventure (när den kommer) så ska det definitivt vara en del av det hela. Tycker jag i alla fall. Fast inga privatskydd eller så i den.
Nu gick jag halvt oftopic men...
sloud sa:ska de vara så så ska de vara ordentligt..
Inged easy utan de ska vara HARD
Jag tycker inte att det känns som en bra idé, för då kommer vissa ha en fördel jämtemot andra. Visst, det är ett eget val isåfall, men jag tycker iaf att hungermätare hör till "riktig" survival.Eskepesk sa:Finns det inget sätt att göra så att dem som vill ha hungermätare kan ha det och de som inte vill kan stänga av det? Så alla blir nöjda dvs