Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
KalasKurt sa:Varför finns det att man kan ramla ner från banan... Jag hade mine:at i ett bra tag och hade fått mig en del gear . nu är det borta för att jag längst ner i grottan grävde mig utanför? och sen föll ner och dog?=
Devlas sa:KalasKurt sa:Varför finns det att man kan ramla ner från banan... Jag hade mine:at i ett bra tag och hade fått mig en del gear . nu är det borta för att jag längst ner i grottan grävde mig utanför? och sen föll ner och dog?=
Yes hela vitsen med "BETA" det finns buggar
ClowneN sa:Men kom ihåg att kartan är ifrån oktober? tror jag så dom hål som fanns från början försvinner ju inte. Sedan vet jag inte hur du minade men en huvud regel brukar vara att ALDRIG ta bort blocket man står på förräns man vet vad som är under
Det är väl ett känt faktum att minecraft funkar så, bara att läsa MC-wikin om man vill veta mer om buggar och annat kulKalasKurt sa:Garanterat, men lägg upp en skylt eller nåt som varnar en för nåt sånt här! Annars kan det hända att fler råkar illa ut. Klart man inte ska gräva neråt men jag var på botten och hade nått obsidian blocken, brukar inte vara nånting under dom vad jag vet
KalasKurt sa:Garanterat, men lägg upp en skylt eller nåt som varnar en för nåt sånt här! Annars kan det hända att fler råkar illa ut. Klart man inte ska gräva neråt men jag var på botten och hade nått obsidian blocken, brukar inte vara nånting under dom vad jag vet
05K4R sa:Man dör inte direkt, utan det går även att skriva /home eller någon annan teleport om man är snabb. Så ha fingrarna beredda vid bedrocken!
ZENdog sa:Till skillnad från ComHem, så funkar detta verkligen snabbt, stabilt och jätte jätte bra.