niklaaas1998
Känd medlem
Grattis DaggmaskX! Du vann!
FyoDisco kom 2:a och CapitainRex kom på 3:e plats.
På 4:e plats kom Sloud och 5:e SoreBeard! Grattis alla!
Ni får era priser när jag ser er Online! Grattis igen! PM är skickat.
Hejsan, äntligen är det dags för röstning! Jag tog alla plan med skyltar, har jag missat ditt plan - säg till mig!
När du röstar ska du tänka på det du tycker är viktigt - men också om detta plan är bra i Lagun Landa =) Du bestämmer!
Om du som byggt planet vinner men inte vill bygga i Lagunen/du inte har svarat efter 2 veckor kommer 2:an få chansen!
Här följer priserna:
1:an får 600c + chansen att bygga flygplanen till flygplatsen.
2:an får 200c och chansen att bygga flygplanen om 1:an inte vill/svarar. 2:an får även bygga 1 plan i luften.
3:an får 100c och chansen att bygga flygplanen om inte 1:an eller 2:an vill/svarar. 3:an får även bygga 1 plan i luften.
4:an och 5:an får 1 guldblock var & 1 järnblock var.
Här nedan följer en bild på varje bidrag, men KOLLA INGAME OCKSÅ! För att komma till flygplanen - skriv /warp flygplanstavling i chatten!
BeatStudiofy - plan 1
BeatStudiofy - plan 2
Bikeisac
CapitainRex
DaggmaskX
FyoDisco
Gnidddy
Laumola96
LoneWolfX
Mineskill1
Moller1
Pirrelli
R0884
Sloud
SoreBeard - plan 1
SoreBeard - plan 2
Xray666
MrCaper
Vinnarna meddelas per PM & i tråden.
Rösta rösta rösta! =D
/Lagunen
FyoDisco kom 2:a och CapitainRex kom på 3:e plats.
På 4:e plats kom Sloud och 5:e SoreBeard! Grattis alla!
Ni får era priser när jag ser er Online! Grattis igen! PM är skickat.
Hejsan, äntligen är det dags för röstning! Jag tog alla plan med skyltar, har jag missat ditt plan - säg till mig!
När du röstar ska du tänka på det du tycker är viktigt - men också om detta plan är bra i Lagun Landa =) Du bestämmer!
Om du som byggt planet vinner men inte vill bygga i Lagunen/du inte har svarat efter 2 veckor kommer 2:an få chansen!
Här följer priserna:
1:an får 600c + chansen att bygga flygplanen till flygplatsen.
2:an får 200c och chansen att bygga flygplanen om 1:an inte vill/svarar. 2:an får även bygga 1 plan i luften.
3:an får 100c och chansen att bygga flygplanen om inte 1:an eller 2:an vill/svarar. 3:an får även bygga 1 plan i luften.
4:an och 5:an får 1 guldblock var & 1 järnblock var.
Här nedan följer en bild på varje bidrag, men KOLLA INGAME OCKSÅ! För att komma till flygplanen - skriv /warp flygplanstavling i chatten!
BeatStudiofy - plan 1
BeatStudiofy - plan 2
Bikeisac
CapitainRex
DaggmaskX
FyoDisco
Gnidddy
Laumola96
LoneWolfX
Mineskill1
Moller1
Pirrelli