Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Derekerium sa:Men vänta. Alla kan väl försöka dra tillbaka era själviska efterfrågningar en liten stund och låt mig fråga det allra viktigaste... Vart är din staty Skonulf?
Tycker du förtjänar en staty mest av alla.
nautori sa:Derekerium sa:Men vänta. Alla kan väl försöka dra tillbaka era själviska efterfrågningar en liten stund och låt mig fråga det allra viktigaste... Vart är din staty Skonulf?
Tycker du förtjänar en staty mest av alla.
+1
Skonulf sa:Sloud och myskoxe ni får vänta på er tur som sagt har jag inte mycket plats kvar blir att köpa ett till skydd först.
Skonulf sa:Yllebylle det skulle nog inte kosta så mycket dock e jag inte så hajj på att göra mer än själva gubben
Du kan köpa en oplattad 100*100 tomt i Xtraallt för bara 700c Mycket billigare än ett andra privatskyddSkonulf sa:Sloud jag har pengar till nytt skydd dock gillar jag mina pengar lite för mycket <3
Skonulf sa:Sloud jag har pengar till nytt skydd dock gillar jag mina pengar lite för mycket <3