Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ja såklart! Det finns en massa spel där, allt från Sonic till, uhm, låt oss säga att de flesta bra spel finns därmineskill1 sa:Har dom rea på några spel som är okej när man är 11?
12/13 års gräns är okej.
Hardu nåt tipps?niklaaas1998 sa:Ja såklart! Det finns en massa spel där, allt från Sonic till, uhm, låt oss säga att de flesta bra spel finns därmineskill1 sa:Har dom rea på några spel som är okej när man är 11?
12/13 års gräns är okej.
Jorå! Portal 2 & Terraria!mineskill1 sa:Hardu nåt tipps?niklaaas1998 sa:Ja såklart! Det finns en massa spel där, allt från Sonic till, uhm, låt oss säga att de flesta bra spel finns därmineskill1 sa:Har dom rea på några spel som är okej när man är 11?
12/13 års gräns är okej.
Japp, skulle tro det iaf :?mineskill1 sa:Är portal 2 ett strategi spel?
Nja, mer ett "första persons pussel"-spelniklaaas1998 sa:Japp, skulle tro det iaf :?mineskill1 sa:Är portal 2 ett strategi spel?
nautori sa:Nja, mer ett "första persons pussel"-spelniklaaas1998 sa:Japp, skulle tro det iaf :?mineskill1 sa:Är portal 2 ett strategi spel?
Man ska lista ut hur man kommer förbi olika hinder med hjälp av rolig fysik och en knasig robot som säger konstiga saker hela tiden =)
GLaDOS är nog den roligaste och hemskaste "personligheten" någonsin!Derekerium sa:Och viktigaste av allt, en sarkastisk övervakare. Åh vad jag har känslor för GLaDOS..
Jag menade klur/pusselspel.nautori sa:Nja, mer ett "första persons pussel"-spelniklaaas1998 sa:Japp, skulle tro det iaf :?mineskill1 sa:Är portal 2 ett strategi spel?
Man ska lista ut hur man kommer förbi olika hinder med hjälp av rolig fysik och en knasig robot som säger konstiga saker hela tiden =)
Personligen tycker jag att Portal 2 är riktigt klurit ibland =) Du måste klura ut hur du ska göra för att aktivera dörren.mineskill1 sa:Jag menade klur/pusselspel.
Fast det kanke det inte häller är.
mineskill1 sa:Funderar dessa:
Portal 2
Dirt 3
Terraria
Ärom bra?
Eller finns det bättre?