Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Grazpop sa:Markus du är sic grymt öga för design, kanske vi borde höras
yllebylle sa:Ja då har de börjat hända grejer här. Så här ser det ut i nuläget:
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e63f ... .42.34.png
Till vänster ha vi då dodgiet arenan som Herr ponta_008 har ställt upp med sina redstone kunskaper och slängt ihop. Ska bara på lite tak och inredning.
I mitten har vi så klart facklan som kommer tändas när det är dax. marcus91Swe som byggt den.
Till höger har vi simbassäng. Tackar vi skogssmurfen, viveka_tanika och innebandy1234 för hjälpen med!!
Ja så lång har vi kommit nu. Ville bara visa att det går framåt!
Vill även tacka alla som donerat diverse material till denna arena! Tack så mycket!!!
Mvh // Tobbe
innebandy1234 sa:yllebylle sa:Ja då har de börjat hända grejer här. Så här ser det ut i nuläget:
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e63f ... .42.34.png
Till vänster ha vi då dodgiet arenan som Herr ponta_008 har ställt upp med sina redstone kunskaper och slängt ihop. Ska bara på lite tak och inredning.
I mitten har vi så klart facklan som kommer tändas när det är dax. marcus91Swe som byggt den.
Till höger har vi simbassäng. Tackar vi skogssmurfen, viveka_tanika och innebandy1234 för hjälpen med!!
Ja så lång har vi kommit nu. Ville bara visa att det går framåt!
Vill även tacka alla som donerat diverse material till denna arena! Tack så mycket!!!
Mvh // Tobbe
Hjälper gärna till mer, är ganska händig med redstone
Inte än men kanske det bara jag får tillstånd så kommer vi nog göra detSoreBeard sa:Awesome!
Går det att ta funlandtåg till platsen?
bra! men det får designaren komma på xD (vet inte)marcus91Swe sa:jag håller på att nollas för fullt men så fort jag får tid så kommer jag in och bygger klart dodgit och börjar senare på simhallen om det är okej. Ge tips om vilket material Dodgit arenan ska ha bara
Det ska vi göraviltso sa:Säg bara till om ni behöver extra hjälp jag kommer gärna.
Visst men just nu är nog projektet avstannat men när det kommer igång igen så kör viOscar131 sa:Om det inte är försent att fråga så hjälper gärna till med det ni behöver hjälp med.