Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
willew98 sa:Jag vill köpa en tomt men Ravvie berättade om något slags invite system, kan någon förklara bättre?
willew98 sa:Jag vill köpa en tomt men Ravvie berättade om något slags invite system, kan någon förklara bättre?
Som det står på skylten i Charming, så har vi inga tomter just nu och det dröjer ett tag innan det kommer nya. Du får hålla utkik vid warpen eller i forumet.willew98 sa:Skulle jag kunna få köpa en tomt?
ravvie sa:Nya tomter och invånare i Charming.
MineCraftKlumpen sa:Ser mitt huvud :O
Förästen jag lovar att komma in snart och göra klart mitt hus.
Har inte haft tillgång till internet
Grazpop sa:Måste man ansöka om tomt här? Skulle järna vilja vara en del av charming. Skulle kunna bidra med mycket.
Vi behöver inte se dina tidigare byggen, men det är ju alltid skoj att se om folk engarerar sig.Grazpop sa:Okej Behöver ni kolla så man har rätt "stil" på husen? och vad kostar en tomt 700 ? storlek ?
Jo, det har varit lite väl lite aktivitet där, men vi har planer som ska göras i veckan, så håll ut.Grazpop sa:Har charming dött? har verkat väldigt tomt och ödsligt på sista tiden :/