Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Kojjan sa:Någon som kan plocka ihop en dator för max 30 000:- (enheten endast, inge skärm, mus tangentbord etc) som är överdrivet bra för spel som kommer komma ut inom 3 år? =)
Bullfisk sa:Ett tips är ju att lägga operativet på en SSD disk för att få ytterliggare bättre prestanda.
det var väll en ssd i inet kundkorgen?
bigsteffe sa:vänta några månader tills nästa generation intel kommer
Kojjan sa:bigsteffe sa:vänta några månader tills nästa generation intel kommer
Jag skulle vilja veta Namn, När den kommer ut, Något annat alternativ eller är det intel som gäller?
om det går för sig =)
bigsteffe sa:Kojjan sa:bigsteffe sa:vänta några månader tills nästa generation intel kommer
Jag skulle vilja veta Namn, När den kommer ut, Något annat alternativ eller är det intel som gäller?
om det går för sig =)
envisa rykten säger att detta är att vänta runt juli/augusti
stämmer dom så droppar priset på 4 kärniga fort
http://extreme.idg.se/2.1030/1.239026
Snoogiloo sa:Jag hade ju helt klart slängt ut Nvidia skiten o kört på AMD istället
2x 6950 eller 6970 hade jag kört med och snälla för guds skull köp inte korten med 1gb VRAM 2gb is the way to go.
Och att du skulle få samma prestanda med 6950cf som med ett 580 e bullshit. du får bra mycket mer prestanda med 6950.
Sen är det ju som bigsteffe säger att det är lite mer du måste göra vid CF men det är ytterst lite (installera andra profiler ) och jag har aldrig haft några problem alls med mitt CF och jag har haft det i ungefär 1½ år nu.
Värmeutveckligen borde inte vara några problem. Värmeutvecklingen på 69xx är LÄGRE än 58xx och jag har bara haft problem med värme en gång med mina 5850 och då satt jag o överklockade mitt i sommaren
hamzta sa:Mitt 5850 idlar på 55-60grader nu i värmen
Mclovin_94 sa:Vilken är bäst
Gigabyte GeForce Gtx 580 1536mb
eller
Gigabyte Radeon HD 6970 2gb?
Mclovin_94 sa:Vilken är bäst
Gigabyte GeForce Gtx 580 1536mb
eller
Gigabyte Radeon HD 6970 2gb?