Mclovin_94
Aktiv medlem
Är vatten kylning the way to go eller?
och sen så undrar jag bara om ni skulle välja en 27 tum skärm eller två 24 skärmar?
och sen så undrar jag bara om ni skulle välja en 27 tum skärm eller två 24 skärmar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jag själv hade valt 2 24"Mclovin_94 sa:Är vatten kylning the way to go eller?
ClowneN sa:Jag själv hade valt 2 24"Mclovin_94 sa:Är vatten kylning the way to go eller?
Vattenkylning lever om det också, och har enligt några bekanta kortare livslängd än fläktlösningar.Mclovin_94 sa:Är vatten kylning the way to go eller?
Du behöver ingen extra försäkring för det, det räcker med en drulle/tilläggs försäkring, och det är extremt sällsynt att de går sönder. Har kört i över 30 månader med vattenkylning och har inte haft något problem, känner många som har också. Har sett 1 på sweclockers var slang har gått av, men den låg i en taskig vinkel...sloud sa:ClowneN sa:Jag själv hade valt 2 24"Mclovin_94 sa:Är vatten kylning the way to go eller?
samma här.. och om jag hade kört vattenkylning så skulle jag ha valt nån riktigt fet försäkring på burken också.. ifall de läcker eller så..
Infate sa:Tjenisare!
Tänkte snart köpa mig en ny dator och bygga ihop, och tänkte bara med er vad ni tror om denna setupen!
http://www.inet.se/kundvagn/visa/1037104/2011-10-24
HDD och CPU-kylare har jag sedan tidigare
Är det inte typ 2000 till om man ska upp på nästa över 560?Snoogiloo sa:Jag hade dragit ner lite på moderkortet då du inte kommer behöva ett så pass dyrt kort och lagt dom extra pengarna på ett bättre grafikkort. din stora flaskhals i spel kommer att vara det där grafikkortet.
SoreBeard sa:Är det inte typ 2000 till om man ska upp på nästa över 560?Snoogiloo sa:Jag hade dragit ner lite på moderkortet då du inte kommer behöva ett så pass dyrt kort och lagt dom extra pengarna på ett bättre grafikkort. din stora flaskhals i spel kommer att vara det där grafikkortet.
Mclovin_94 sa:Är det överdrivet att ha 2st 27" skärmar?