sweet1993
Aktiv medlem
jag ser inte anledningen till at vi inte får bygga vidare på undervattensstaden, vi förstör ingen mark igenom att fortsätta byggandet och den lilla mark vi har (70X50) och som dessutom ligger under vattnet kommer i vilket fall användas. Om allt det här beror på att ni vill se att vi är motiverade nog att bygga en stad och hålla den vid liv så vill jag bara säga att jag aldrig slutar jobba på ett projekt om det inte är färdigställt det är bara sådan jag är. Kolla bara på min youtube kannal, jag har gott om tålamod.
Om det krävs skulle jag kunna donera för att bevisa att jag är här för att stanna. om jag av någon anledning skulle sluta jobba med staden så är det bara att banna mig.
Det är större risk att bygget stannar av om vi inte får bygga på det så jag förstår inte logiken. Självklart kommer vi inte bygga tomter tills vi har 10k. Det är ingen tvekan om det!
Skulle vara mycket tacksam om vi får fortsätta med att vara kreativa.
Om det krävs skulle jag kunna donera för att bevisa att jag är här för att stanna. om jag av någon anledning skulle sluta jobba med staden så är det bara att banna mig.
Det är större risk att bygget stannar av om vi inte får bygga på det så jag förstår inte logiken. Självklart kommer vi inte bygga tomter tills vi har 10k. Det är ingen tvekan om det!
Skulle vara mycket tacksam om vi får fortsätta med att vara kreativa.