super_mowgli
Aktiv medlem
skilzzbreh sa:När kommer denna update då?
Skilzzbreh
under denna vecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
skilzzbreh sa:När kommer denna update då?
Skilzzbreh
ravvie sa:Sen måste Bukkit också uppdateras.
Riktigt fin trailer dom gjort.sloud sa:senaste från Hatventures twitter
hat_films HAT Films
by notch
Here is the official Minecraft 1.8 Trailer, made by us! fb.me/17GHjFRjn
SoreBeard sa:Riktigt fin trailer dom gjort.sloud sa:senaste från Hatventures twitter
hat_films HAT Films
by notch
Here is the official Minecraft 1.8 Trailer, made by us! fb.me/17GHjFRjn
SoreBeard sa:Dock så har denna tråd seriös drivit från det trådskaparen frågade tycker jag.
"Vad händer i 1.8"
Jag tolkar det hela som vad händer med servern i 1.8...
Det har pratats om att skrota världen och börja om eller bara låta den växa.
IngaLillDT hoppas att det kan bli en till värld i stil med nether osv som man kan ta en portal till. Kanske en äventyrsvärld med NPC byar osv.
Vad det än blir hoppas jag att det inte blir att skrota denna värld. Skulle vara tråkigt.
Dessutom lite onödigt att göra det med bara drygt ett par månader kvar till final release, då vi inte ens vet hur det kommer att bli med privata servrar. (eller vet nån? (vet, inte gissar/spekulerar))
läs sista stycket en gång till OM, var ju det jag skrev fast utan versionnamn.OriginalMadman sa:SoreBeard sa:Dock så har denna tråd seriös drivit från det trådskaparen frågade tycker jag.
"Vad händer i 1.8"
Jag tolkar det hela som vad händer med servern i 1.8...
Det har pratats om att skrota världen och börja om eller bara låta den växa.
IngaLillDT hoppas att det kan bli en till värld i stil med nether osv som man kan ta en portal till. Kanske en äventyrsvärld med NPC byar osv.
Vad det än blir hoppas jag att det inte blir att skrota denna värld. Skulle vara tråkigt.
Dessutom lite onödigt att göra det med bara drygt ett par månader kvar till final release, då vi inte ens vet hur det kommer att bli med privata servrar. (eller vet nån? (vet, inte gissar/spekulerar))
Tänk också på att 1.8 inte är den slutliga biome koden. Notch har sagt att den redan kommer ändras en hel del ytterligare till 1.9. Dvs att det vore dumt att storsatsa på en ny "permanent" värld ännu på ett tag iaf - men på nåt sätt vill man ju in o leka.