granis sa:Nu kan man köpa:
Netherrack
Leaves
Snow
Finns i en källare nära dig..
Gött
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Netherrack
Leaves
Snow
Netherrack
Leaves
Snow
Snow
granis sa:
hamzta sa:granis sa:Nu kan man köpa:
Snow
granis sa:
Bild
Arazand sa:Kul, äntligen lite löv. synd att jag inte har så mycket speltid i helgen.
hamzta sa:granis sa:Nu kan man köpa:
Snow
granis sa:
Bild
Kan inte vara lätt... särskilt inte när spelet bara innehåller två snö-relaterade objekt i minecraft.
hamzta sa:Snö finns i princip överallt och är inte svårt att göra snöblock av dom.
Så varför sälja? Är ju som att sälja Cobble, när det finns under all dirt!
granis sa:hamzta sa:Snö finns i princip överallt och är inte svårt att göra snöblock av dom.
Så varför sälja? Är ju som att sälja Cobble, när det finns under all dirt!
Det är inte snowblock det pratas om, det syns i shopen.
Så.. man kan lägga "platt" snö på marken, som ett täcke, som om det snöat.. till vilken nytta då?MineCraftKlumpen sa:platt snö, typ..
Man kan inte förflytta "platt" snö, och det finns ju folk som vill dekorera med det, precis som med gräs, trä osv osv.hamzta sa:Så.. man kan lägga "platt" snö på marken, som ett täcke, som om det snöat.. till vilken nytta då?MineCraftKlumpen sa:platt snö, typ..
Enda jag kan komma på är att lägga på tak där det inte snöar. Men att köpa platt snö när det finns gratis känns ju meningslöst. Samtidigt behöver man inte eventuellt slösa andra block (som snön ska läggas på)!
ravvie sa:Man kan inte förflytta "platt" snö, och det finns ju folk som vill dekorera med det, precis som med gräs, trä osv osv.hamzta sa:Så.. man kan lägga "platt" snö på marken, som ett täcke, som om det snöat.. till vilken nytta då?MineCraftKlumpen sa:platt snö, typ..
Enda jag kan komma på är att lägga på tak där det inte snöar. Men att köpa platt snö när det finns gratis känns ju meningslöst. Samtidigt behöver man inte eventuellt slösa andra block (som snön ska läggas på)!
hamzta sa:Så.. man kan lägga "platt" snö på marken, som ett täcke, som om det snöat.. till vilken nytta då?MineCraftKlumpen sa:platt snö, typ..
hamzta sa:Var skrev jag att man kan förflytta platt snö?
Istället för att ha dirt + snö så kan man använda rena snöblock.
Sedan, sätt på dig glasögonen och läs detta:
Enda jag kan komma på är att lägga på tak där det inte snöar.
Vilket är dekoration.
ravvie sa:hamzta sa:Var skrev jag att man kan förflytta platt snö?
Istället för att ha dirt + snö så kan man använda rena snöblock.
Sedan, sätt på dig glasögonen och läs detta:
Enda jag kan komma på är att lägga på tak där det inte snöar.
Vilket är dekoration.
Man kanske inte vill ha snöblock?
Låt folk bestämma själva vad de vill göra med det.
Jag tycker det är skoj att staten säljer det , och om du inte vill ha det så ignorera att det är där och sluta vara så jäkla bitter på livet.
Tack och hej.
hamzta sa:
En admin som trollar. Intressant.Alrin sa:hamzta sa:
Ok!
hamzta sa:En admin som trollar. Intressant.Alrin sa:hamzta sa:
Ok!