Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
bigsteffe sa:hans kulle väll ta en time out, men hur lång vet jag inte
Alexandberg sa:Hej igen!!
Nu är det ju så att jag har påbörjat min karriär som webbdesigner
Har jobbat en massa med photoshop och dreamweaver senaste tiden, så jag har inte tid att spela minecraft.
Men eftersom ni saknar mig så mycket så kan jag logga in ett tag och se hur det går för er
Kvisten sa:Alexandberg sa:Hej igen!!
Har jobbat en massa med photoshop och dreamweaver senaste tiden, så jag har inte tid att spela minecraft.
Men eftersom ni saknar mig så mycket så kan jag logga in ett tag och se hur det går för er
ofan, man får väl gratulera
Alexandberg sa:Kvisten sa:Alexandberg sa:Hej igen!!
ofan, man får väl gratulera
Jag har inte fått någon uppgift eller nåt, men enligt mig själv så är det här början på mitt framtida jobb ^^
Inte för att klaga men dreamweawer är inte bra börja med css direktAlexandberg sa:Hej igen!!
Själv är jag ju lite intresserad så när jag jobbar med det så använder jag notepad++ det funkar jättebraZENdog sa:dreamweaver är ett verktyg för just css, php, js, html, dhtml, xhtml, etc etc.
Den förenklar vissa processer när man kodar i just webbprogrammering.
Man kan alltid börja med notepad och göra det för hand, men varför göra det när du kan skapa ett dokument redo att designas i tex css, och se resultatet direkt.
Det är nåt notepad inte klarar av tyvärr. :lol:
Rekommenderat, Dw CS4/5