Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
sweet1993 sa:Nu på fredag 2012-08-05
Derekerium sa:sweet1993 sa:Nu på fredag 2012-08-05
Vänta vänta vänta... Den 5e augusti eller den 8e maj? För den 5e augusti är ett bra tag framöver och är en söndag.. Och maj '12 har redan varit.
Edit: ... eller JAHA du skrev fel, du menade 2012-07-05.. Men då är det idag... en torsdag.. Åh fan ta dig, nu måste jag grubbla om på nytt...
Jag vill vara med!sweet1993 sa:Nu på fredag börjar en grävttävling för att öka hastigheten på utgrävningen i Submari. ta kontakt med mig eller svara i tråden om ni vill delta! mer info kommer inom kort!
Kan man gräva på Söndag och lördag också? Då kan jag vara medsweet1993 sa:Nu på fredag börjar en grävttävling för att öka hastigheten på utgrävningen i Submari. ta kontakt med mig eller svara i tråden om ni vill delta! mer info kommer inom kort!
Jag vill vara med!sweet1993 sa:alla som vill va med anmäller sig till mig eller nautori
Shiibby87 sa:är det detta jag är med på när jag gräver där ;P? hade jag ingen anning om i så fall men ändå