Snoogiloo sa:Enchantix sa:vad händer på dom här träffarna vad gör man??![]()
Super, Livestreamar, snackar en jäävla massa skit etc. etc.![]()
Vi kanske inte ska göra en repris från förra gången...
Men skoj hade vi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Snoogiloo sa:Enchantix sa:vad händer på dom här träffarna vad gör man??![]()
ravvie sa:Snoogiloo sa:Enchantix sa:vad händer på dom här träffarna vad gör man??![]()
Vi kanske inte ska göra en repris från förra gången...
Men skoj hade vi!
Snoogiloo sa:Men super o snackar skit e ju standard![]()
Eskepesk sa:Jä(@)%¤$"?a skit att man inte är en norrländsk skåning istället för tvärtom som man har lite närmre! :evil:
Mmm, håller med.Eskepesk sa:Jä(@)%¤$"?a skit att man inte är en norrländsk skåning istället för tvärtom som man har lite närmre! :evil:
Enchantix sa:Men jag är minderårig :?![]()
sloud sa:jag är på om min ekonomi tillåter detoch om vi tar de på en helg.. annars måste de planeras i god tid så man hinner ta ledigt från jobbet
![]()
sm6vit sa:Låter intressant! Hoppas bara i så fall att det inte blir på en tidpunkt då jag jobbar eller är upptagen med familjen.
/sm6vit![]()
nautori sa:sm6vit sa:Låter intressant! Hoppas bara i så fall att det inte blir på en tidpunkt då jag jobbar eller är upptagen med familjen.
/sm6vit![]()
Ähh, ta med familjen också =)
sm6vit sa:nautori sa:sm6vit sa:Låter intressant! Hoppas bara i så fall att det inte blir på en tidpunkt då jag jobbar eller är upptagen med familjen.
/sm6vit![]()
Ähh, ta med familjen också =)
Du vet väl att jag har fru och 5 barn? Å andra sidan så är 4 av grabbarna medlemmar på XL![]()