Snoogiloo sa:Enchantix sa:vad händer på dom här träffarna vad gör man??
Super, Livestreamar, snackar en jäävla massa skit etc. etc.
Vi kanske inte ska göra en repris från förra gången...
Men skoj hade vi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Snoogiloo sa:Enchantix sa:vad händer på dom här träffarna vad gör man??
ravvie sa:Snoogiloo sa:Enchantix sa:vad händer på dom här träffarna vad gör man??
Vi kanske inte ska göra en repris från förra gången...
Men skoj hade vi!
Snoogiloo sa:Men super o snackar skit e ju standard
Eskepesk sa:Jä(@)%¤$"?a skit att man inte är en norrländsk skåning istället för tvärtom som man har lite närmre! :evil:
Mmm, håller med.Eskepesk sa:Jä(@)%¤$"?a skit att man inte är en norrländsk skåning istället för tvärtom som man har lite närmre! :evil:
Enchantix sa:Men jag är minderårig :?
sloud sa:jag är på om min ekonomi tillåter det och om vi tar de på en helg.. annars måste de planeras i god tid så man hinner ta ledigt från jobbet
sm6vit sa:Låter intressant! Hoppas bara i så fall att det inte blir på en tidpunkt då jag jobbar eller är upptagen med familjen.
/sm6vit
nautori sa:sm6vit sa:Låter intressant! Hoppas bara i så fall att det inte blir på en tidpunkt då jag jobbar eller är upptagen med familjen.
/sm6vit
Ähh, ta med familjen också =)
sm6vit sa:nautori sa:sm6vit sa:Låter intressant! Hoppas bara i så fall att det inte blir på en tidpunkt då jag jobbar eller är upptagen med familjen.
/sm6vit
Ähh, ta med familjen också =)
Du vet väl att jag har fru och 5 barn? Å andra sidan så är 4 av grabbarna medlemmar på XL