Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
dgltexas sa:Hade varit svingött då göteborg är bra mkt enklare att åka till än sthlm för mig iaf.
SoreBeard sa:Tänkte mig ut och käka lite och ta en öl eller så ikväll runt 20 kanske.. har någon ett bra tipps?
I Göteborg alltså.
Jorå, i restauranten har de massa olika grejer, men om man sitter ute i baren så är det pubmenyn som gäller. Jevla gott oavsettSnoogiloo sa:beror helt på vad för käk du tänkt dig. När jag va där uppe så gick vi in på en pub som hette Golden days (tror den hette så) som hade sjukt goda hamburgare och tror även dom hade lite annat käk där. Men det är ju som sagt en pub så inget ställe med 20 rätter ^^
du får snacka med getfan. han är stammis![]()
Såg ut som ett mysigt ställe.getninjaN sa:Jorå, i restauranten har de massa olika grejer, men om man sitter ute i baren så är det pubmenyn som gäller. Jevla gott oavsettSnoogiloo sa:beror helt på vad för käk du tänkt dig. När jag va där uppe så gick vi in på en pub som hette Golden days (tror den hette så) som hade sjukt goda hamburgare och tror även dom hade lite annat käk där. Men det är ju som sagt en pub så inget ställe med 20 rätter ^^
![]()
getninjaN sa:Jorå, i restauranten har de massa olika grejer, men om man sitter ute i baren så är det pubmenyn som gäller. Jevla gott oavsettSnoogiloo sa:beror helt på vad för käk du tänkt dig. När jag va där uppe så gick vi in på en pub som hette Golden days (tror den hette så) som hade sjukt goda hamburgare och tror även dom hade lite annat käk där. Men det är ju som sagt en pub så inget ställe med 20 rätter ^^
![]()
Snoogiloo sa:aufan, fanns där sånt fancy shit osså :O![]()
Nää, kom på att jag hade tvättid och så hade jag tappat bort ditt nummer så jag kunde inte ringa och informera dig om läget.SoreBeard sa:Blev en burger och ett glas vin. Ingen get dock. :-/
Enchantix sa:vad händer på dom här träffarna vad gör man??![]()