Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
dgltexas sa:Hade varit svingött då göteborg är bra mkt enklare att åka till än sthlm för mig iaf.
SoreBeard sa:Tänkte mig ut och käka lite och ta en öl eller så ikväll runt 20 kanske.. har någon ett bra tipps?
I Göteborg alltså.
Jorå, i restauranten har de massa olika grejer, men om man sitter ute i baren så är det pubmenyn som gäller. Jevla gott oavsettSnoogiloo sa:beror helt på vad för käk du tänkt dig. När jag va där uppe så gick vi in på en pub som hette Golden days (tror den hette så ) som hade sjukt goda hamburgare och tror även dom hade lite annat käk där. Men det är ju som sagt en pub så inget ställe med 20 rätter ^^
du får snacka med getfan. han är stammis
Såg ut som ett mysigt ställe.getninjaN sa:Jorå, i restauranten har de massa olika grejer, men om man sitter ute i baren så är det pubmenyn som gäller. Jevla gott oavsettSnoogiloo sa:beror helt på vad för käk du tänkt dig. När jag va där uppe så gick vi in på en pub som hette Golden days (tror den hette så ) som hade sjukt goda hamburgare och tror även dom hade lite annat käk där. Men det är ju som sagt en pub så inget ställe med 20 rätter ^^
getninjaN sa:Jorå, i restauranten har de massa olika grejer, men om man sitter ute i baren så är det pubmenyn som gäller. Jevla gott oavsettSnoogiloo sa:beror helt på vad för käk du tänkt dig. När jag va där uppe så gick vi in på en pub som hette Golden days (tror den hette så ) som hade sjukt goda hamburgare och tror även dom hade lite annat käk där. Men det är ju som sagt en pub så inget ställe med 20 rätter ^^
Snoogiloo sa:aufan, fanns där sånt fancy shit osså :O
Nää, kom på att jag hade tvättid och så hade jag tappat bort ditt nummer så jag kunde inte ringa och informera dig om läget.SoreBeard sa:Blev en burger och ett glas vin. Ingen get dock. :-/
Enchantix sa:vad händer på dom här träffarna vad gör man??